בוקר של חבצלת

הבנת השעון ואחריות אישית

אַבָּא שֶׁל חֲבַצֶּלֶת הִרְכִּיב לָהּ מַנְגְּנוֹן פֶּלֶא. בְּשָׁעָה 07:15 יִתְהַפֵּךְ סַל מָלֵא כַּדּוּרִים עַל רֹאשָׁהּ.
"עַכְשָׁו אֲנִי יְכוֹלָה לִהְיוֹת רְגוּעָה", חָשְׁבָה חֲבַצֶּלֶת וְהָיְתָה מְרֻצָּה.
אַחֲרֵי חָמֵשׁ דַּקּוֹת הִיא נִלְחֲצָה וּבִקְּשָׁה מֵאָחִיהָ לַעֲזֹר לָהּ.
אָחִיהָ שֶׁל חֲבַצֶּלֶת בָּנָה לָהּ מַנְגְּנוֹן פֶּלֶא נוֹסָף. בְּשָׁעָה 07:20 יַתְחִיל אֹסֶף הַמַּפְתְּחוֹת שֶׁל חֲבַצֶּלֶת לְקַרְקֵשׁ בְּקוֹל רָם.
האם חבצלת התעוררה בסוף?
את זה מגלים רק בסוף הסיפור…
ובדרך לומדים לזהות שעות ולהשתמש בשעון.
הסיפור שלפניכם משלב ידע עם חוויה רגשית ואחריות אישית בעזרת חוויות משעשעות והומור.

הערכה מכילה: 

  1. סיפור משעשע על ניסיון של ילדה לקום בזמן ובסוף – הפתעה.  
  2. הדרכה ופעילויות לרכישת הבנה ומיומנות בנושא השעון.

מידע נוסף

גיל

8-3

סוג יצירה

סיפור

קהל יעד

משפחה, קליניקה, גן/כיתה

36.0047.00

נקה